Otežen čezmejni poštni promet in prilagojeno zagotavljanje določenih poštnih storitev
Zaradi vpliva splošnih ukrepov vlade Republike Slovenije in tudi splošnega stanja po vsem svetu zaradi izbruha in širitve virusa SARS-Cov2 (imenovanega tudi Covid-19) je čezmejni promet s poštnimi pošiljkami izredno otežen. Poštni operaterji po vsem svetu se trudijo izpolniti varnostne ukrepe, med drugim uvajajo in izvajajo načine brezkontaktnega vročanja. Na ta način zagotavljajo večjo varnost uporabnikom in tudi poštnim uslužbencem.
Pošta Slovenije se še naprej trudi zagotavljati čezmejne prenose pošiljk, vendar je zaradi vedno več odpovedi letalskih povezav in ponekod celo zaprtja letališč, to izjemno težko izvedljivo.
Obveščajo, da obstaja možnost, da bo sprejem pošiljk za tujino zaradi izrednih razmer v prihodnjih dneh delno ali v celoti zaustavljen.
Seznam držav, s katerimi je trenutno ustavljen sprejem pisemskih in paketnih pošiljk je na povezavi.
O vsem dogajanju v zvezi s prenosom čezmejnih pošiljk bodo sproti obveščali na njihovih spletnih straneh.
Ponovno pojasnjujejo, da je omogočeno koriščenje posebnih storitev kot so ODKUPNINA (plačilo po povzetju), AR (povratnica) in POD (podpis naslovnika), vendar pozivajo in prosijo, da se le-teh v največji možni? meri NE POSLUŽUJETE oziroma jih NE KORISTITE.
V skrbi za svoje zaposlene in uporabnike delajo vse, kar je v njihovi moči, da omejijo neposredne številne stike, ki jih koriščenje tovrstnih storitev zahteva pri izvedbi. ?
Naprošajo, da uporabljajte le NUJNE storitve, ki omogočajo brezkontaktno dostavo NUJNIH pošiljk.
Svojim kupcem/uporabnikom svetujejo, da pošiljke preusmerijo na alternativna mesta kot so paketomati, dostava na dogovorjeno mesto.
Kot nadomestno rešitev pošiljanju fizičnih pisem ponujajo rešitev za elektronsko vročanje (e-vročanje) PoštAR, ki jo lahko 15 dni koristite brezplačno. Storitev je dostopna na https://www.postar.eu/
V teh izrednih razmerah je nujno, da združimo moči.