22. redna seja
Na podlagi 22. člena Statuta Občine Lukovica (Ur. vestnik Občine Lukovica, št. 9/11, 15/14) in 19. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Lukovica (Ur. vestnik Občine Lukovica št. 12/11 in 15/14),
SKLICUJEM
22. REDNO SEJO OBČINSKEGA SVETA
OBČINE LUKOVICA
Seja bo v sredo, 25. oktobra 2017, ob 18.00 uri, v Konferenčni sobi Občine Lukovica, Stari trg 1, Lukovica, 2. nadstropje
DNEVNI RED:
Ugotovitev števila navzočih članov Občinskega sveta in potrditev dnevnega reda;
Potrditev Zapisnika 21. redne seje Občinskega sveta Občine Lukovica z dne 30. 8. 2017;
Potrditev Zapisnika 4. izredne seje Občinskega sveta Občine Lukovica z dne 18. 9. 2017;
1. Potrditev dokumentov PIZ in IP Razširitev OŠ Brdo (poroč.: g. Primož Dežman, občinska uprava, ga. Mojca Hribar - Atrakcija d.o.o.);
2. Odlok o ravnanju z zapuščenimi in nepravilno parkiranimi vozili v Občini Lukovica – 2. obravnava (poroč.: ga. Irena Karčnik – vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva Trzin);
3. Odlok o razglasitvi dveh enot nepremične kulturne dediščine: Prevoje pri Šentvidu – Hiša Dunajska cesta 47 EŠD 16134 in Prevoje pri Šentvidu – Vodnjak pri hiši Dunajska cesta 47 EŠD 16177 za kulturna spomenika lokalnega pomena – 2. obravnava (poroč.: ga. Mojca Tercelj Otorepec – ZVKD Kranj, ga. Mojca Cerar – občinska uprava);
4. Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za širitev kmetijskega gospodarstva Pustotnik – 1. obravnava (poroč.: ga. Tatjana Suhadolc – občinska uprava, ga. Vera Rutar – RRD d.o.o., g. Tomaž Prohinar – predsed. Odbora za gospodarstvo, komunalo in prostor, ga. Olga Vrankar – predsed. Statutarno pravne komisije);
5. Občinski podrobni prostorski načrt za kamnolom Kompolje – 2. obravnava (poroč.: ga. Martina Rotar – RRD d.o.o., ga. Tatjana Suhadolc – občinska uprava, g. Tomaž Prohinar – predsed. Odbora za gospodarstvo, komunalo in prostor);
6. Pravilnik o kolektivni blagovni in storitveni znamki »Zakladi Črni graben« - 1. obravnava (poroč.: ga. Katka Bohinc – občinska uprava, ga. Metka Prvinšek – predsedn. Komisije za kmetijstvo, ga. Olga Vrankar – predsed. Statutarno pravne komisije);
7. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu območja PŠ 04 – Šentvid pri Lukovici – skrajšani postopek (ga. Tatjana Suhadolc – občinska uprava, g. Tomaž Prohinar – predsed. Odbora za gospodarstvo, komunalo in prostor);
8. Odlok o rebalansu proračuna Občine Lukovica za leto 2017 (poroč.: župan Matej Kotnik, ga. Lea Berk – občinska uprava);
9. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Lukovica za leto 2018 (poroč.: župan Matej Kotnik, ga. Lea Berk – občinska uprava);
10. Spremembe in dopolnitve Načrta razpolaganja za leto 2017 (poroč.: g. Primož Dežman – občinska uprava);
11. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o knjižnici Domžale – skrajšani postopek (poroč. Ga. Mojca Cerar – občinska uprava, ga. Olga Vrankar – predsed. Statutarno pravne komisije);
12. Obravnava Poročila pridobivanja in razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Lukovica za leto 2016 (poroč.: g. Primož Dežman – občinska uprava, ga. Nina Kodrin – občinska uprava);
13. Obravnava ugotovitev nadzora s strani Ministrstva za javno upravo (poroč: župan Matej Kotnik) – gradivo ste prejeli dne 28. 8. 2017 (20. redna seja);
14. Vprašanja in pobude članov Občinskega sveta (vprašanja naj bodo pisna);
Župan Občine Lukovica
Matej KOTNIK